Visezi să faci parte din echipa noastră?

Completează formularul de mai jos și îți răspundem la orice întrebare.



    Posturi vacante

    Supervizor vânzări

    O echipă eficientă de vânzări are în frunte un lider, care lucrează cot la cot cu echipa sa și o orientează spre calea cea bună. Pe acest lider îl căutăm.

    Responsabilități:

    • Oferă asistență, sprijin și coaching echipei sale;
    • Gestionează realizarea obiectivelor lunare ale echipei pe care o coordonează și calitatea rapoartelor transmise;
    • Realizează periodic sau la cerere rapoarte de activitate (săptămânale, lunare, trimestriale, anuale);
    • Monitorizarea și organizarea activității echipei de vânzări;
    • Stabilirea planurilor de vânzări și monitorizarea îndeplinirii a cestuia;
    • Stabilirea obiectivelor clare ale echipei;
    • Delegarea sarcinilor și stabilirea termenilor limită;
    • Monitorizarea performanței echipei și raportarea valorilor;
    • Motivarea și coaching-ul membrilor echipei;
    • Încurajarea creativității și asumarea riscurilor.

    Cerințe:

    • Experiență în domeniul vânzărilor;
    • Cunoașterea profundă mecanismelor pieței și a tehnicilor de vânzare;
    • Abilitatea de a transmite și implementa aceste cunoștințe echipei sale;
    • Pasiune pentru cifrele și excel cu care poate ușor lucra;
    • Atingerea scopurilor echipei de vânzări.

    Ce oferim:

    •  Salariu competitiv, cu perspectivă de creștere și alte bonusuri suplimentare;
    • Atmosferă plăcută de lucru printre persoane deschise și creative;
    • Lucru într-o companie în dezvoltare, unde oamenii sunt apreciați la justa valoare;
    • Posibilitatea de instruire și avansare în carieră;
    • Program de lucru: luni-vineri, 09:00 – 18.00, cu pauză de masă;
    • Telefon de serviciu și alte beneficii.
    Aplică acum!

    Supervizor/manager call centru

    Departamentului call centru îi lipsește o persoană ageră și isteață care să ia rolul de supervizor.

    Responsabilități:

    • coordonarea personalului de la Call Centru;
    • verificarea calității serviciilor prestate si rezolvarea problemelor apărute;
    • instruirea personalului;
      și alte responsabilități de serviciu.

    Cerințe:

    • experiență în vânzări și în coordonarea unei echipe de minim 5-8 persoane (min. 2 ani);
    • experiență în Call Centru – avantaj;
    • abilități manageriale, de comunicare, înțelegere și coordonare, având ca obiectiv dezvoltarea departamentului;
    • experiență în gestionarea problemelor;
    • persoană energică, responsabilă și serioasă.

    Ce oferim:

    • salariu de la 15 000 lei + bonus;
    • angajare oficială, cu pachet salarial deplin;
    • oportunități de creștere profesională și financiară;
    • colectiv tânăr și prietenos;
    • oficiu în centrul capitalei.
    Aplică acum!

    Operator call centru

    Nu vei avea de vândut nimic prin telefon! Acest job presupune doar convorbirea cu clienții stabilind data și ora când aceștia vor veni la oficiu.

    Responsabilități:

    • nu se vinde nimic prin telefon, doar se oferă informații și se stabilesc întâlniri;
    • preluarea și inițierea de apeluri.

    Cerințele noastre:

    • persoană sociabilă cu entuziasm și atitudine pozitivă;
    • perseverență și implicare;
    • coerență și claritate în exprimarea verbală;
    • aptitudine de învățare rapidă.

    Ce oferim:

    • salariu fix și bonusuri de performanță;
    • contract pe perioadă nedeterminată;
    • mediu de lucru plăcut;
    • instruire și suport;
    • program de lucru flexibil, 40 ore pe săptămână;
    • oficiu în centrul orașului.
    Aplică acum!

    Recruiter

    Căutăm o persoană căreia îi plac oamenii, îi place să comunice și să asculte. Cineva care să poată ghida candidații spre oferta potrivită pentru aceștia.

    Responsabilități:

    • monitorizarea și aplicarea celor mai bune practici de recrutare HR;
    • identificarea necesităților de angajare a personalului;
    • elaborarea și actualizarea descrierilor pentru posturile existente;
    • recrutarea candidaților utilizând baze de date, social media etc.
    • evaluarea cunoștințelor, abilităților, experienței și aptitudinilor relevante ale candidaților.

    Cerințele noastre:

    • experiență de lucru minim 2 ani într-un post similar;
    • abilități de petrecere a interviurilor și selecție a candidaților;
    • cunoaşterea limbilor română și rusă, limba engleză – avantaj;
    • abilități de a lua decizii importante;
    • flexibilitate și implicare 100% în procesul de lucru.

    Ce oferim:

    • salariu motivant + KPI;
    • Posibilitatea de creștere financiară și profesională;
    • Oficiu modern în centrul capitalei;
    • Echipă dinamică și pozitivă;
    • Program de lucru: luni-vineri, 09:00 – 18:00, cu pauză de masă.
    Aplică acum!

    Recruiter extern

    Ne-am dori în echipa noastră o persoană cu intuiție bună, căreia îi place să comunice cu persoanele pentru a le sufera oferte potrivite de angajare, în care s-ar descurca cel mai bine.

    Responsabilități:

    • acordarea suportului consultativ și informațional în oficiu;
    • promovarea ofertelor de muncă pentru candidații care pleacă la muncă peste hotare;
    • deservirea calitativă a clienților.

    Cerințele noastre:

    • o bună cunoaștere a limbii române și ruse – la nivel de comunicare;
    • limbaj coerent și clar;
    • o bună cunoaștere a calculatorului;
    • studii superioare;
    • atitudine pozitivă, responsabilitate, amabilitate.

    Ce oferim:

    • salariu și sistem de bonusare atractiv;
    • angajare oficială, cu pachet salarial deplin;
    • oportunități de creștere profesională și financiară;
    • colectiv tânăr și prietenos;
    • mentori cu experiență, ce te vor ajuta să te implici în muncă;
    • grafic de lucru: luni – vineri, 9:00-18:00; sâmbătă, 10:00 – 13:00 (1 h pauză de masă);
    • oficiu modern în orașul Bălți.
    Aplică acum!

    Operator suport clienți

    Căutăm pe cineva care să poată discuta politicos în scopuri informative cu cei care doresc să afle mai multe despre serviciile companiei.

    Responsabilități:

    • acordarea suportului consultativ și informațional;
    • redirecționare apeluri.

    Cerințele noastre:

    • o bună cunoaștere a limbii române și ruse – la nivel de comunicare;
    • limbaj coerent și clar;
    • atitudine pozitivă, responsabilitate, amabilitate.

    Ce oferim:

    • salariu și sistem de bonusare atractiv;
    • angajare oficială, cu pachet salarial deplin;
    • oportunități de creștere profesională și financiară;
    • colectiv tânăr și prietenos;
    • oficiu modern, cu amplasare comodă și accesibilă în centrul Chișinăului;
    • grafic de lucru: luni – vineri 9:00 – 18:00 (o zi de vineri liberă), sâmbătă: 09:00 – 17:30.
    Aplică acum!

    Manager vânzări

    Compania noastră ar avea norocul să aibă un angajat a cărui ochi sclipesc când merge vorba despre vânzări, o persoană creativă, dar și analitică în același timp.

    Responsabilități:

    • identificarea nevoilor clientului;
    • întrevederi cu clienții;
    • lucrul cu contracte;
    • primirea si ghestionarea apelurilor;
    • lucrul cu baza de clienți.

    Cerințele noastre:

    • consultarea clienților, primirea și prelucrarea comenzilor;
    • căutarea activă a clienților și sporirea numărului de vânzări;
    • studii superioare/medii speciale;
    • cunoașterea limbilor română și rusă;
    • utilizator încrezut al PC (cunoștințe în 1C);
    • deținerea permisului de conducere;
    • cunoașterea tehnicilor în vânzări;
    • abilități de comunicare și capacitatea de a convinge;
    • punctualitate, entuziasm, responsabilitate.

    Ce oferim:

    • salariu și sistem de bonusare atractiv;
    • angajare oficială, cu pachet salarial deplin;
    • oportunități de creștere profesională și financiară;
    • colectiv tânăr și prietenos;
    • mentori cu experiență, ce te vor ajuta să te implici în muncă;
    • grafic de lucru: luni – vineri, 09:00 – 18:00, sâmbăta 10:00 – 13:00.
    Aplică acum!

    Manager de oficiu

    Suntem în căutarea unei persoane care să creeze o atmosferă caldă și binevoitoare pentru cei ce pășesc pragul oficiului nostru.

    Responsabilități:

    • acordarea suportului consultativ și informațional în oficiu;
    • promovarea ofertelor de muncă pentru candidații care pleacă la muncă peste hotare;
    • deservirea calitativă a clienților.

    Cerințele noastre:

    • o bună cunoaștere a limbii române și ruse – la nivel de comunicare;
    • limbaj coerent și clar;
    • o bună cunoaștere a calculatorului;
    • studii superioare;
    • atitudine pozitivă, responsabilitate, amabilitate.

    Ce oferim:

    • salariu și sistem de bonusare atractiv;
    • angajare oficială, cu pachet salarial deplin;
    • oportunități de creștere profesională și financiară;
    • colectiv tânăr și prietenos;
    • mentori cu experiență, ce te vor ajuta să te implici în muncă;
    • oficiu modern în centrul capitalei;
    • grafic de lucru: luni – vineri, 9:00 – 18:00, sâmbătă 10:00 – 13:00.
    Aplică acum!

    Ți-ai dori un job pe care nu l-ai văzut aici?

    Hai să discutăm. Spune despre tine și jobul în care te vezi.

    Aplică pentru jobul tău

    Lasă câteva date despre tine, ca să îți găsim un loc de muncă cât mai rapid.







      Încărca CV-ul (pdf, doc, docx, jpg, png)

      18 Entități juridice fondatoare

      Entități care fac parte din Asociația Agențiilor de Recrutare.

      VEZI MEMBRII

      Autorități publice partenere

      Parteneri ai Asociatiei Agentiilor de Recrutare.

      vezi partenerii