HR tjänster

Vi rekryterar arbetaren på företagets vägnar, ordnar transport, säkerställer legal överensstämmelse och ger kontinuerligt stöd.

Professionella IT-Rekryteringstjänster

Programmerare, webbdesigners, medieexperter inom marknadsföring och call centers, erbjuds av Föreningen för Rekryteringsbyråer i Moldavien.

Outsourcing av personal

Outsourcing av personal från Moldavien

Få reda på mer

Arbetsgivare av Registrering (EoR)

Förenkla internationell rekrytering med Arbetsgivare av Registreringstjänsten i Moldavien.

Hyra personal

Vi rekryterar arbetaren enligt företagets krav, ordnar transport och säkerställer juridisk överensstämmelse och anställer arbetaren. Företaget ordnar boendet.

Rekryteringsstödcenter 24/7

Vårt Supportcenter är bemannat dygnet runt för att erbjuda oavbruten affärsstöd.

B2B support

ARA är en centraliserad plattform för samarbete mellan rekryteringsbyråer i Moldavien och anställda utomlands.

Utländska arbetsgivare kan vara säkra på att ARA löser alla problem snabbt, lagligt och professionellt. Vår kärnverksamhet är att underlätta anställningskontrakt mellan arbetsgivare i Europa och Storbritannien och ARA medlemsbyråer.

ARA förser rekryteringsbyråer (sina medlemmar) med jobberbjudanden i realtid från utländska arbetsgivare för att säkerställa att jobberbjudanden snabbt blir matchade med lämpliga kandidater. ARA underlättar även undertecknandet av det ursprungliga avtalet för att säkerställa att det är i linje med målen för B2B-föreningen, och tillhandahåller informationsstöd, juridisk rådgivning och internationell fraktrådgivning. Allt detta är nödvändigt för att kunna sluta ett tillförlitligt, lagligt och hållbart avtal varje gång.

13 Grundande juridiska personer

Organisationer som är medlemmar i Föreningen Rekryteringsföretag.

Partner offentliga myndigheter

Samarbetspartners till Rekryteringsföretagens förening.