logo
ara-logo

Toată

puterea de recrutare a Republicii Moldova

dispoziția TA

Despre noi

Asociația Agențiilor de Recrutate (ARA) este o asociație non-guvernamentală, apolitică și non-profit.

Misiunea noastră este să livrăm servicii de recrutare de calitate a muncitorilor după standarde etice și garantate ale bunăstării muncitorului. Tindem să eradicăm corupția și exploatarea la toate nivelurile și să promovăm corectitudinea în concurență.

ara-about
ara-about

Obiectivele și activitățile ARA

Stabilirea și menținerea relațiilor reciproc avantajoase cu companiile din Europa și Marea Britanie pentru a promova angajarea legală a muncitorilor calificați din Republica Moldova prin intermediul membrilor asociației.

Obiectivele asociației:

  • Organizarea și dezvoltarea domeniul recrutării, selecției și angajării forței de muncă în Republica Moldova și peste hotare;
  • Promovarea oportunităților de angajare legală peste hotare a moldovenilor;
  • Prevenirea tuturor cazurilor de migrație ilegală cauzată de angajarea peste hotare (100% rata de revenire);
  • Eradicarea exploatării lucrătorilor și raportarea robustă a oricăror cazuri identificate;
  • Colaborarea cu autoritățile juridice pentru a combate activitățile ilegale: traficul de ființe umane, migrația ilegală, exploatarea forței de muncă;
  • Aplicarea pe scară largă a unui standard industrial de înaltă calitate, a unui proces de recrutare legal și etic a agențiilor de recrutare din țară și de peste hotare;
  • Monitorizarea implementării cadrului legal privind migrația de muncă a cetățenilor Republicii Moldova peste hotare;
  • Implicarea mass-media pentru promovarea asociației și a obiectivelor și avantajelor angajării legale atât în țară, cât și peste hotare;
  • Stabilirea parteneriatelor cu asociațiile de profil similar din alte țări pentru identificarea angajatorilor de încredere;
  • Garantarea siguranței lucrătorilor migranți pe întreaga perioadă a contractului de angajare și pe parcursul deplasării lor spre și de la angajator;
  • Consultarea și cooperarea cu guvernul pentru a dezvolta și implementa politicile și strategiile progresive în domeniul migrației forței de muncă;
  • Atragerea membrilor noi în asociație, implicarea și consultarea specialiștilor calificați pentru a promova obiectivele și activitățile asociației;

Activitățile asociației:

  • Reprezentarea, promovarea, sprijinul și apărarea intereselor comune a asociațiilor membre și asigurarea cooperării între ele;
  • Crearea de parteneriate între membrii asociaciațiilor și: autoritățile publice, agenții economici, organizațiile non-profit, alte entități asociate și societatea în ansamblu;
  • Susținerea libertății totale de acțiune în promovarea membrilor asociației, asigurând o maximă eficiență, conform legii;
  • Promovarea concurenței loiale între membrii acesteia, asigurând condiții egale pentru fiecare;
  • Consilierea membrilor săi cu sfaturi legale și antreprenoriale;
  • Implicarea și influențarea autorităților publice pentru a dezvolta și promova cooperarea economică a întreprinderii în domeniu;
  • Furnizarea de informații și direcții pentru a susține relațiile reciproce ale membrilor și a îmbunătăți relațiile cu alte organizații;
  • Asigurarea consultanței, asistenței și instruirii pentru echipele membrilor;
  • Asigurarea conformității membrilor acesteia cu legislația internațională și a Republicii Moldova;
  • Negocierea și medierea confictelor dintre membrii acesteia, în beneficiul sectorului larg, în conformitate cu legea și cu principiile fundamentale ale asociației;
  • Menținerea și dezvoltarea afilierilor la organizațiile internaționale pentru susținerea fundamentală a colaborării în scopul viitoarelor obiective ale asociației, asigurând astfel conformitatea lor cu politicile interne sau externe;
  • Formarea și administrarea platformelor comune cu membrii acesteia, societatea civilă, alte structuri aferente și instituții private pentru a discuta și aborda aspecte legate de recrutarea și angajarea în câmpul muncii din Republica Moldova și de peste hotare;
  • Organizează și/sau participă la: seminare, coferințe, expoziții, târguri și întâlniri pentru a promova obiectivele și activitățile asociației;
  • Monitorizează și analizează tendințele politice, economice, sociologice, tehnologice, legale și ecologice ale Europei și Marii Britanii pentru optimizarea oportunităților și evitarea impactului care dezavantajează promovarea obiectivelor și activităților asociației;
  • Asigurarea membrilor și a întregii societăți cu sfaturi și direcții pentru a asigura conformitatea cu legislație, prin asistență, instruire, corespondență, întâlniri, pentru susținerea obiectivelor și activităților asociației;
  • Dezvoltarea, implementarea, evaluarea și monitorizarea proiectelor la nivel național și internațional, în conformitate cu misiunea asociației.

Membri

asociatia-member

Grand Resurs

  • 11 Oficii
  • 5000 candidați anual
  • Fabrici/Agricultură
  • *Lider pe piață de 3 ani
asociatia-member

ART-SPIC

  • 8 Oficii
  • 3000 candidați anual
  • Fabrici/Depozite (IKEA, Zara, H&M…)
  • *Acoperire națională
asociatia-member

PRO-CUB

  • 3 Oficii
  • 900 candidați anual
  • Sudori/Montatori de schele/Măcelari/Tâmplari
  • *10 ani de experiență
asociatia-member

STRAND MD

  • 3 Oficii
  • 1050 candidați anual
  • Construcții/Depozite
asociatia-member

GLOBAL JOB

  • 4 Oficii
  • 1100 candidați anual
  • Construcții
  • *Lideri în Nordul Moldovei
asociatia-member

LETOR-GRUP

  • 3 Oficii
  • 900 candidați anual
  • Asistență socială/Asistență medicală
  • *Cea mai bună acoperire urbană
asociatia-member

INFOMUNCA

  • 2 Oficii
  • 800 candidați anual
  • Menajeri/Lucru sezonier în agricultură
  • *Lider în Sudul Moldovei
asociatia-member

ANDIVA JOBS

  • 4 Oficii
  • 750 candidați anual
  • Specialiști în Germania, Olanda și Marea Britanie
  • *Cea mai bună viteză de recrutare, echipă internă de Marketing
asociatia-member

EUROPERSONAL

  • 3 Oficii
  • 800 candidați anual
  • Agricultură/Logistică
  • *Cea mai bună rată a returnărilor
asociatia-member

OXANIDA CONSULTING

  • 4 Oficii
  • 700 candidați anual
  • Linia de producție a automobilelor/Depozite
asociatia-member

GBUSINESS TRANSPORT

  • 1 Oficiu
  • Transport Internațional
  • 6 antrenori, 6 autocare
  • 18 mii de curse anual
asociatia-member

PREMIER MANAGEMENT

  • 1 Oficiu
  • Specialiști în domeniul juridic, contabilitate, acordarea permiselor de muncă, suport juridic
  • 6 mii candidați deserviți anual
asociatia-member

BRAWAL

  • 1 Oficiu
  • Asigurare de călătorie, Asigurare medicală, Finanțe
  • 6 mii candidați deserviți anual

Suport B2B

ARA este o platformă centralizată de colaborare dintre agențiile de recrutare din Moldova și angajații de peste hotare. Angajatorii străini pot fi siguri că orice problemă poate fi soluționată de către ARA într-un mod rapid, legal și profesionist. Activitatea noastră principală este de a facilita contractele de angajare dintre angajatorii din Europa și Marea Britanie și agențiile membre ale ARA.

ARA asigură agențiilor de recrutate membre, oferte de muncă în timp real de la angajatorii de peste hotare pentru a se asigura că ofertele de muncă sunt suplinite rapid cu candidați potriviți. De asemenea, ARA facilitează semnarea contractul inițial pentru a asigura conformitatea acestuia cu obiectivele B2B a asociației și oferă suport informațional, consiliere juridică și consultanță privind transportul internațional. Toate acestea sunt necesare pentru a ne asigura că de fiecare dată este realizat un contract robust, legal și durabil.

ara-about

Oficiile noastre

Harta oficiilor ARA în Republica Moldova.

Cahul
2 oficii
Chisinau
8 oficii
Balti
5 oficii
Riscani
1 oficiu
Ribnita
1 oficiu
Comrat
2 oficii
Straseni
2 oficii
Edinet
2 oficii
Drochia
1 oficiu
Grigoriopol
1 oficiu
Cimislia
1 oficiu
Orhei
2 oficii
Briceni
2 oficii
Tiraspol
3 oficii
Dubasari
1 oficiu
Hancesti
1 oficiu
Telenesti
1 oficiu
Floresti
1 oficiu
Slobozia
1 oficiu
Dnestrovsk
1 oficiu
Basarabeasca
1 oficiu
Soroca
1 oficiu
Rezina
1 oficiu
Bender
2 oficii
Ungheni
1 oficiu
ara-about

Contractele curente

ARA asigură surse fiabile de lucrători
pentru Europa și Marea Britanie.

Germania

Berlin · Oldenburg · Zweibrücken
Munster · Koln · Pirmasens
Karlsruhe · Nürnberg · Mannheim

Polonia

Lublin · Warszawa · Karczew
Lodz · Tomaszów Mazowiecki
Torun · Gdansk · Poznan · Kołobrzeg
Wejherowo · Tczew · Szczecin · Kielce
Piotrków Trybunalski · Olsztyn · Ustka

Cehia

Brno · Prague · Plzen

SUEDIA

Goteborg · Malmo · Falun

OLANDA

Rotterdam · Breda · Eindhoven

Marea Britanie

Belfast · Manchester · London · Harrogate

ara-about

Date ARA

105

Cadre angajate în cadrul asociației

43

Oficii de recrutare

2500

Lucrători angajați în prezent peste hotare

1 800

Candidați care au beneficiat de consultanță lunar

Transport

Servicii de transport internațional, asigurat complet

Permis de muncă

Asistență gratuită pentru candidați în vederea accelerării procesului de dobândire a actelor pentru muncă

Asigurare

asigurare medicală de călătorie.

Outsourcing

Asigurare de călătorie și asigurare medicală garantată

Contabilitate

Specialiști în contabilitate pentru respectarea metodelor de salarizare și a obligațiunilor fiscale.

Call Centru 24/7

Call centru cu canale multiple, accesibil 24/7 pentru consultanță și suport

Departament de Marketing

Departament intern specializat în Marketing

Software personalizat

Software pentru un management integrat al informației. Direct. Sigur. Simplu.

Asigurarea calității

ARA supraveghează procesul cap-coadă

Cursuri de instruire a recrutorilor

Ne educăm recrutorii la școala noastră internă de recrutori

Serviciile noastre

Recrutare de personal
Recrutăm lucrătorul în numele companiei, organizăm transport, asigurăm conformitatea juridică și asistență continuă. Compania angajează candidatul și-i asigură cazarea.
Leasing de personal
Angajăm lucrătorii după cerințele companiei, organizăm transport și asigurăm conformitatea juridică.
Contracte de outsourcing
Oferim un serviciu sau un proces (și forța de muncă necesară). Compania plătește pentru serviciu după volumul, rata, masa sau altă măsură convenită.
Call Centru
Call Centrul nostru este activ 24/7 pentru a oferi suport informațional pentru întreprinderi.

Recrutare de personal

etapele

1

Promovarea

Vă lansăm solicitarea prin campaniile de marketing în toată rețeaua de agenții.

2

Conversia

Convertim apelurile și lead-urile din Social Media în aplicații.

3

Interviurile

Evaluăm candidații în interviuri individuale în incinta celor 43 de oficii de pe întreg teritoriu țării.

4

Selecția

Selectăm candidații în funcție de cerințele ofertei angajatorului.

5

Pregătirea dosarului

Colectăm toată informația într-un format prestabilit pentru toți candidații selectați. Angajatorul are acces la această informație pentru a analiza, desfășura interviul final și selecta candidații.

6

Pregătirea actelor juridice

Asigurăm pregătirea corectă a tuturor actelor juridice pentru a garanta emiterea permisului de muncă.

7

Rezervarea biletelor

Confirmăm rezervarea biletelor pentru transport.

8

Asigurarea transportului

Asigurăm și monitorizăm călătoria candidatului de la plecarea lui până la destinație.

9

Sprijin oferit candidatului

Săptămânal, în prima lună de angajare, ținem legătura cu candidații, prin telefon, pentru a ne asigura că s-au stabilit și pentru a le oferi suport informațional, după caz.

10

Rotația de personal

Monitorizăm toate aspectele rotației de personal pentru a asigura un flux continuu de forță de muncă, respectând cerințele angajatorului.

Mecanismul formării prețurilor: Angajatorul achită o rată fixă pentru fiecare oră lucrată de către angajat și îi asigură cu cazare.

Leasing de personal

Colaborăm cu întreprinderi mici, medii și mari atât la nivel local, cât și internațional

1

Recrutarea

Recrutăm personalul conform cerințelor ofertei de muncă.

2

Pregătirea actelor juridice

Oferim sprijin în pregătirea tuturor actelor juridice pentru a accelera procesul de aplicare la permisul de muncă.

3

Leasing de personal

Punem la dispoziție forța de muncă solicitată de către angajator.

4

Viza de reședință/Dreptul la muncă

Ne asumăm toate responsabilitățile pentru conformitatea vizei de reședință și dreptului la muncă.

5

Administrarea

Ne asumăm toate responsabilitățile privind Resursele Umane (salarii, contracte, impozitele sociale și de sănătate, asigurările etc).

6

Cursuri de instruire

Desfășurăm cursuri de instruire a angajaților, inclusiv cursul de protecția sănătății și siguranța la locul de muncă.

7

Managementul personalului

Oferim servicii de management al personalului pe întreaga perioadă a contractului.

8

Transportul

Gestionăm cursele tuturor angajaților.

9

Rotația de personal

Gestionăm rotația de personal pentru a asigura un flux continuu al forței de muncă pentru compania dumneavoastră.

Mecanismul formării prețurilor: Angajatorul achită o rată fixă pentru fiecare oră lucrată de către angajat și îi asigură cu cazare, iar noi angajăm candidatul și ne asumăm răspunderile administrative (salarizare, impozite etc.)

Outsourcing de personal
direct din Republica Moldova

  • Planificați angajarea unor lucrători în cadrul companiei dumneavoastră?
  • Doriți să reduceți costurile operaționale?
  • Nu dispuneți de timp pentru administrarea procedurilor legale și administrative?

ARA poate coordona
servicii externe de outsourcing de personal
pentru compania dumneavoastră.

Ne asumăm desfășurarea întregului proces operațional și de producere al companiei dumneavoastră.

Dirijăm managementul de personal și transportarea acestuia pe toată durata contractului.

Coordonăm toate procesele în vederea obținerii celor mai bune rezultate,

Organizăm și asigurăm condiții bune de trai și suport social.

Avem coordonatori care supraveghează angajatorii și îi ajută în soluționarea oricăror probleme legate de Resurse Umane.

Mecanismul formării prețurilor: Compania plătește pentru serviciu după volumul, rata, masa sau altă măsură convenită.

Outsourcing-ul de personal poate fi o soluție perfectă pentru companiile care au nevoie să mențină procesul de producere continuu, dar întâmpină dificultăți în obținerea numărului necesar de angajați.

Pentru multe companii, outsourcing-ul de personal este un instrument de dezvoltare a afacerii.

ara-about

Call Center 24/7

ARA îi garantează angajatorului acces online la baza de date a candidaților. Astfel, acesta poate monitoriza fluxul candidaților de la primul contact cu echipa noastră, până la sfârșitul perioadei contractuale. De asemenea, acest ghișeu unic păstrează toate informațiile, actele juridice, viza și CV-ul candidatului pentru a susține interviul final al angajatorului cu candidatul. Transparent. Simplu.

Inbound Call Center

Operatorii noștri preiau detaliile importante de la candidații care reacționează la campaniile de publicitate și le oferă informații privind ofertele de muncă. Totodată, Call Centrul consultă preliminar clienții și transmit către recrutori persoanele eligibile.

Serviciul Infoline

Consultanții ARA, care dețin o experiență de mai bine de 10 ani, oferă angajatorilor și organizațiilor informații legate de serviciile prestate de ARA și sunt gata să găsească soluții pentru orice problemă.

Feedback-ul din partea clienților

Majoritatea lucrătorilor pe care-i recrutăm, construiesc relații de încredere cu angajatorii și lucrează ani la rând împreună. Noi consolidăm și menținem relația cu lucrătorii pentru a permite angajatorilor să înțeleagă mai bine problemele care se confruntă angajații, astfel încât, aceștia să optimizeze randamentul de lucru.

Social media

Specialiștii noștri în Social Media discută cu candidații online pentru a menține interesul acestora față de oferte. Acest interes este apoi convertit în cereri. Această abordare dă rezultat, în special în rândul aplicanților tineri.

Eficiență și viteză de lucru

Recrutorii noștri au trecut un program de instruire, și lucrează practic non-stop pentru a recruta forța de muncă, conform cerințelor dumneavoastră.

Cerințele dumneavoastră de recrutare sunt transmise instant către cele 44 de oficii de recrutare din toată țara, pentru ca să putem livra rapid numărul necesar de angajați.

Putem recruta un volum mare de lucrători datorită acoperirii la nivel național.

Rata garantată a prezenței lucrătorului denotă faptul că puteți conta pe lucrători din prima zi.

Echipa noastră preia fiecare solicitare în mod profesionist, rapid, la cel mai înalt nivel – având la temelie 10 ani de experiență.

Vă garantăm acces 24/7 la procesul de recrutare al lucrătorului în timp real: de la primul apel din Call Centru până în momentul sosirii la oficiul dumneavoastră.

Software-ul nostru personalizat păstrează fiecare solicitare și permite analiza inteligentă a gestionării informațiilor pentru a anticipa eventuale probleme și a prinde fiecare detaliu. Accesul angajatorului la acest software vă permite urmărirea îndeplinirii solicitării dumneavoastră în timp real, de la primul apel din Call Centru până în momentul în care lucrătorul începe lucrul.

ara-about

Beneficii

pentru angajator

Scara

Puterea asociației stă în abilitatea membrilor de a livra rapid un flux constant de candidați buni. Nu vă va lipsi niciodată forța de muncă necesară!

Recrutarea etică

Misiunea asociației promovează recrutarea etică și bunăstarea lucrătorilor. Tindem să contracarăm corupția și exploatarea la toate nivelele și să promovăm concurența loială.

Transport

Furnizorul de servicii de transport, care este membrul asociației noastre, asigură rezervările biletelor de autocar și avion la prețuri competitive pentru candidați. Aceștia economisesc bani și ajung în siguranță la destinație.

Call Centru 24/7

Echipa de la Call Centru este alcătuită din personal profesionist, care întotdeauna vă va răspunde la apel prin intermediul oricărei platforme: telefon, SMS, Viber, Skype. Acest serviciu este întotdeauna disponibil pentru discutarea și soluționarea oricăror probleme

Proces de administrare simplu

Dumneavoastră scrieți solicitarea (descrierea ofertei de muncă), iar noi avem grijă de toate celelalte aspecte: Marketing, crearea CV-urilor, selectarea candidaților, asistență în perfectarea permisului de muncă, asigurării și transportul.

Software de management

Sistemul nostru integrat de software este personalizat și permite asociației supravegherea în timp real a candidaților. Acest sistem este secretul succesului nostru, deoarece datorită lui, putem optimiza procesul de recrutare al candidaților și reduce cazurile de întârziere la fiecare etapă. Totodată, securizarea accesului web, permite angajatorului să urmărească în siguranță progresul candidaților săi în timp real.

Satisfacția

Având o rată a înnoirii înaltă a contractelor, ne mândrim cu faptul că putem livra forță de muncă calitativă și de încredere, la preț competitiv care îi avantajează în mod egal pe lucrător, angajator și membrul asociației. Abordarea directă privind reînnoirea contractului lucrătorului stabilește o legătură dintre lucrători și angajatorul precedent — ceea ce contribuie la îmbunătățirea moralului lucrătorului și reduce din costurile și timpul de instruire de către angajator. De asemenea, efectuăm sondaje privind satisfacția angajaților la locul de muncă, în vederea îmbunătățirii permanente la toate etapele acestui proces.

Beneficii

pentru Membri

Accesul la piață

Fiind parte a asociației, membrii au acces la piaţa forţei de muncă internaţională. În trecut, aceștia nu aveau suficiente cunoștințe și forță de muncă necesară pentru a îndeplini condițiile legale și administrative necesare.

Accesul la transport

Apartenența la asociație garantează membrilor acces la partenenerii noștri de transport, care oferă servicii sigure și de încredere de transportare a candidaților, în siguranță, la prețuri competitive.

Scara

Anterior, companiile mici de recrutare nu erau capabile să livreze sigur volumul de forță de muncă solicitat de către angajatorii internaționali. Fiind parte a asociației, acestea își unesc forțele și fac față oricăror solictări sigur și rapid.

Cursuri

Prin desfășurarea instruirii recrutorilor, asociația asigură faptul că recrutorii noștri aduc rezultate de înaltă performanță și calitate. Monitorizarea performanței recrutorului la nivel de asociație permite identificarea recalificării cerințelor pentru a spori succesul total.

Legislația și policitile în vigoare

Companiile de recrutare membre au acces la asistență din partea membrilor noștri din departamentul legal și administrativ. Astfel, întotdeauna acționăm conform legislației și politicilor în vigoare.

Profesionalizarea și uniformitatea

Instruirea centralizată, asistența juridică, transportul și software-ul asigură ca toți membrii livrează un serviciu uniform și profesionist care corespunde misiunii, obiectivelor și activităților asociației.

Software-ul centralizat al asociației

Software-ul intern al asociației a revoluționat procesul de recrutare și urmărește fiecare candidat pe parcursul întregului proces, strânge toate informațiile și documentele, identifică imediat problemele, cazurile de întârziere și infromațiile lipsă. Astfel, se optimizează fluxul, se reduc resursele umane și membrii asociației livrează volumul necesar rapid.

Beneficii

pentru angajați

Angajarea etică

Candidații noștri beneficiază de un standard de lucru etic și condiții de trai care le protejează drepturile privind salariile, sănătatea, orele de muncă și calitatea vieții.

Pregătirea documentelor

Responsabilitatea administrativă poate fi descurajatoare pentru mulți lucrători necalificați. Însă, cu ajutorul experienței și sprijinului membrilor asociației, candidații pot obține un CV uniform, acte legale, contract și permis de muncă fără costuri sau comisioane.

Rezervarea biletelor

Companiile membre care prestează servicii de transport terestru și aerian, oferă bilete la preț competitiv tuturor candidaților care, în acest mod, economisesc bani și sunt transportați în siguranță la destinație în timp util.

Asigurarea medicală

Toți candidații recrutați în cadrul asociației trebuie asigurați cu asigurare medicală, pentru a fi protejați în caz de boală sau leziuni obținute pe perioada angajării lor.

Asistență socială

Toți candidații beneficiază de asistență socială pe perioada contractului de muncă și sunt asigurați cu concediu plătit și transport pe perioada contractului de muncă, fapt ce le permite să se întoarcă în Moldova pentru a-și vizita prietenii și familia.

Accesul la piața internațională

Accesul la piața internațională prin intermediul asociației are drep rezultat multe cazuri de candidați necalificați care câștigă salarii cu mult peste salariul mediu din Moldova, iar mulți dintre ei au plecat peste hotare pentru prima dată la muncă.

Programul de loialitate pentru lucrători

Lucrătorii sunt remunerați pentru loialitate prin oferirea unui bonus la salariu, în funcție de vechimea în cadrul întreprinderii.

Partenerii noștri

ministerul-sanatatii

Ministerul Sănătății, Muncii și Protecţiei Sociale al Republicii Moldova

ministerul-sanatatii

Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM)

ministerul-sanatatii

Ministerul Afacerilor Interne reprezentată de Centrul pentru Combaterea Traficului de Persoane (CCTP)

ministerul-sanatatii

Asociația Agențiilor Private de Ocupare de Forței de Muncă din Polonia - cea mai mare structură asociativă a agențiilor din Polonia

ministerul-sanatatii

Partenerul nostru - agenția de turism - oferă prețuri competitive lucrătorilor noștri

ministerul-sanatatii

Furnizori contractuali internaționali, cu sediul în Marea Britanie

ministerul-sanatatii

BRAWAL Asigurări și servicii de finanțare

ministerul-sanatatii

Global Business Recruitment Poland AP SOLANO Polonia

ministerul-sanatatii

LeXpersonal GmbH Germania

Haideți să

colaborăm!